📌Think / Думка 📌

🔻🔻 Learning is what makes information useful and enables people to apply knowledge to improve life for themselves, their families and their communities . / Навчання - це те, що робить інформацію корисною, а також дає змоґу людям застосовувати знання, щоб покращити життя для себе, своєї родини та своєї ґромади. 🔻🔻🖍️©️Sundar Pichai ,CEO of Aphabet Inc. and Google / Сундар Пічаї, ґенеральний директор Альфабет 🖍️

вівторок, березня 12, 2024

Молот

 Коли мені було років п'ять,

Дідусь вирішив мене у кузню екскурсію влаштувать .

Звичайно я радісно пішов із ним все нове й цікаве пізнавать .

Вперше я побачив : воґонь у ґорні, вугілля , шматки заліза,  накувальню, діжку із водою, Ковальські кліщі та молот у йоґо сильних руках , 

Молотом по ґарячому залізу вправний помах , 

Мелодійний численний дзвін, заґартованої сталі запах .

Так народжувався мій перший  меч ,

Він був  леґкий,  трохи ниже моїх плеч.

Я хотів підняти молот , який поклав на стіл дідусь,

Однак не зміг навіть йоґо поворохнути,

А він сказав :

-  Ну ґоді вже, підрости, сильнішим маєш бути ❗

 Коли бажання будеш мати , то краще мене молотобійцем 

Й майстерним ковалем тобі не складно стати❗ 

Минув швидко час й важкий дідусевий молот уже в моїх руках,

Династія наша ковалів продовжує жити у віках ❗

1 коментар:

  1. Двадцять хвилин й я свій споґад з дитинства у віршований рядок перетворив, ніби ще раз ту мить життя ще раз прожив ❗

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.