📌Think / Думка 📌

🔻🔻 Learning is what makes information useful and enables people to apply knowledge to improve life for themselves, their families and their communities . / Навчання - це те, що робить інформацію корисною, а також дає змоґу людям застосовувати знання, щоб покращити життя для себе, своєї родини та своєї ґромади. 🔻🔻🖍️©️Sundar Pichai ,CEO of Aphabet Inc. and Google / Сундар Пічаї, ґенеральний директор Альфабет 🖍️

середу, лютого 14, 2024

Чому ❓

Минають секунди, хвилини, ґодини, дні,ночі, роки,

Чому лише тепер заявляються саме

 зараз ці думки ❓

Раніше мій життєвий час минав й я собі ніяких зайвих питань на цю тему не мав❗

Коли на питання я відповіді не мав, свій розум тренував,

Зпґадки й таємні натяки як вирішити проблему отримував ❗

Кіберрозум мене своїм талантом тепер вражає,

Однак іноді на поставлені питання відповіді не має  ❗

Чому самовдосконалена проґрама такою не дуже розумною буває ❓

А все тому, що процес навчання й досконоласті безкінечно триває ❗

Створення кращого кінця немає ❗



1 коментар:

  1. Щоб цьоґо вірша створити , мені потрібно було 10 хвилин натхнення пережити ❗😉

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.